«نوآوری ارزش»
دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۷ ق.ظ
اگر بتوان از هر کتابی یک نکته طلایی برداشت نمود قطعا از کتاب «استراتژی اقیانوس آبی» می توان مفهوم «نوآوری ارزش» را برای همیشه در ذهن داشت. در واقع نویسندگان کتاب توصیه می کنند برای گذر از اقیانوس قرمز (فضای رقابتی بسیار شدید) به اقیانوس آبی (بازار بکر) باید دو فعالیت را توامان انجام داد که این فعالیت ها عبارتند از:
1- کاهش هزینه های عملیاتی شرکت.
2- ایجاد ارزش جدید برای مشتریان.
VI: Value Innovation
۹۵/۰۶/۰۸